22 september

DAG  24

Vanmorgen niet zo heel koud als de afgelopen nachten. Al vroeg kwam een heteluchtballon over. Vandaag rijden we verder door de Allgäu naar het westen, naar Lindau en de Bodensee. Maar eerst het steile, smalle pad van de camping naar boven, met een prachtig uitzicht op de Alpen.

Rond de Bodensee zijn er veel appelboomgaarden en wijngaarden. De tijd van oogsten is nu aangebroken.

Bij Meerburg nemen we de ferry naar Konstanz, de oversteek duurt ongeveer 15 minuten.

Langs Reichenau-Waldsiedlungen en Allersbach rijden we naar Singen, waar een oude ruïne boven op een berg staat.

Ook voor de zonnebloemen is de zomer voorbij......

Op de camperplaats van de Rhein-camping Waldshut gaan we vandaag overnachten. (www.rheincamping.de) een bekende camperplaats voor ons, we waren hier al een paar keer eerder. Een goede camperplaats, maar ook een prima restaurant, waar je heerlijk kunt eten. Topplek dus.

Het is 25 graden vandaag en het water van de Rhein is 20 graden.

Vandaag reden we 185 kilometer van Weiler Im Allgäu naar Waldshut.